onsdag 5. desember 2012

Skappel genser

Go kveld! For et par uker siden ble jeg ENDELIG ferdig med den såkalte " Skappelgenseren", som har vært min følgesvenn i veska hver eneste dag i over to måneder. Jeg har selvfølgelig laget min egen vri på den ved å strikke den litt innsvinget i midjen og med tynnere garn og tynnere pinner. Jeg har blandet Kid-silk fra Rowan og tynn alpakka. 
 
Nå som det er så kaldt ute, har denne blitt flittig brukt og jeg er faktisk ganske så fornøyd med resultatet.
 
I mørkt kveldslys ble bildene helt grusomme, men, men..  KLEM





4 kommentarer:

  1. Hei Maria :) syns genseren blei kjempefin jeg.Bildene blei fine syns no jeg da.Den er sikkert varm og god å ha på seg no som kulda herje landet. Ha ei fin førjul. Hilsen fruen fra Trøndelag

    SvarSlett
  2. Flinka! Nydelig farge på deg og den ser bare rådeilig ut! :)Klemma!

    SvarSlett
  3. Genseren ble nydelig!
    Hvilket pinnenr strikket du med?
    Hvor mange nøster brukte du av Kidsilk fra Rowan?

    Elisabeth

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen